رفتن به محتوای اصلی
x

پیکر چهارمین شهید مدافع سلامت اصفهان تشییع شد

پیکر علی منصوری از کارکنان مرکز آموزشی درمانی عیسی بن مریم(ع) اصفهان، که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در سن 35 سالگی به جمع شهیدان مدافع سلامت پیوست، پنج شنبه نهم مردادماه تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع این شهید مدافع سلامت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مرکز درمانی عیسی بن مریم (ع) با حضور خانواده، تعدادی از مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار و سپس پیکر وی در قطعه شهیدان مدافع سلامت گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد.

این شهید مدافع سلامت در بخش مراقبت های ویژه مرکز عیسی بن مریم(ع) بستری بود و پس از 15 روز درگیری و مبارزه با بیماری کرونا به شهادت رسید.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز طی پیامی آسمانی شدن این شهید مدافع سلامت (علی منصوری) را به خانواده ایشان و جامعه علوم پزشکی تسلیت عرض نمود:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه

همانا خداوند از مومنان جانها و اموالشان را به بهای بهشت خریداری کرده است

شهادت همکار مجاهد و متعهد، شهید علی منصوری که در راستای حفظ جان و سلامتی هموطنان عزیزمان در میدان جنگ بی‌امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای عزیزان ایشان و همکاران علوم پزشکی استان اصفهان بسیار سخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یادها باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن این شهید عزیز به خانواده محترم ایشان، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، از درگاه خداوند متعال برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت می نمایم.

مرتضی خوشنویس زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان