رفتن به محتوای اصلی
x

پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

دکتر شاهین شیرانی، رییس دانشگاه طی پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس را به تمامی دانشگاهیان علوم پزشکی اصفهان و همچنین ملت سرافراز ایران تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی


شروع سال تحصیلی جدید و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس یادآور خاطرات جانفشانی وایثارگری ملت غیور و سربلند ایران اسلامی است که  در زمان جنگ تحمیلی، در دفاع از کیان اسلام و میهن عزیزمان از جان و مال خود گذشتند.

در این برهه از زمان، جبهه علم و دانش نیاز به دانشجویانی دارد که با تلاش شبانه روزی و کوشش مستمر خویش سنگرهای جدید دانش، پژوهش و تهذیب نفس را فتح و بر قله آن قرار گیرند و همراه با تولید ثروت از علم و پاسخگویی به نیازهای مردم در حوزه سلامت، جایگاه کشور در این امرمهم را ارتقاء دهند.

اینجانب مقدم پر خیر و برکت شما دانشجویان عزیز را بعد از چند سال برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی به دلیل همه گیری کرونا، به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان یکی از برترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، تبریک عرض نموده و امیدوارم به یاری خداوند منان و همت اساتید گرامی و تلاش شما عزیزان در کسب علم و دانش و ساختن آینده ایران اسلامی بیش از پیش موفق و مؤید باشید.

 

                                             دکتر شاهین شیرانی

                                           رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان