رفتن به محتوای اصلی
x

همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر: افتتاح دو پروژه عمرانی در شهرستان سمیرم

پنج شنبه 21 بهمن ماه، در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دکتر شیرانی رییس دانشگاه در سفر خود به جنوب استان اصفهان، به همراه دکتر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شبکه و شهرستان، دو پروژه بهداشتی درمانی شهرستان سمیرم را افتتاح ومورد بهرداری قرار داد.

دکتر شیرانی وهیئت همراه با حضور در روستای مهرگرد از توابع بخش وردشت شهرستان سمیرم، ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستایی مهرگرد را با زیر بنای 485 مترمربع در 2طبقه واعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال افتتاح نمود.

وی در این مراسم ضمن تقدیر وتشکر از کلیه عوامل ودست اندرکاران احداث این مرکز، از خیر عرصه سلامت اهدا کننده این زمین بنام نادر شجاعی، با اهدای لوح سپاس تقدیر نمود.

در ادامه مسئولین  ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سمیرم را با زیر بنای 2200مترمربع در 3طبقه واعتباری بالغ بر 64میلیارد ریال ، افتتاح نمودند.

شایان ذکر است در این بازدید و افتتاحیه ها، فرماندارشهرستان سمیرم، مدیر درمان معاونت درمان، مشاوراجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون اجرایی مرکز بهداشت استان و مسئول طرح های عمرانی دانشگاه نیز حضور داشتند.