رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم فارغ التحصیلی ۱۰۳ نفر از دانشجویان رشته پزشکی ورودی مهر ۱۳۹۴

در روز پنجشنبه ۱۰ شهریورماه، مراسم فارغ التحصیلی و سوگند  ۱۰۳ نفر از دانشجویان رشته پزشکی ورودی ۱۳۹۴ ،  از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار دکتر شریعتی با حضور رئیس دانشگاه، مشاور عالی اجرایی دانشکده، معاون آموزش پزشکی عمومی، معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده پزشکی، برگزار شد .

در این مراسم که با حضور جمعی از اساتید فرهیخته دانشگاه جلوه زیباتری به خود گرفته بود و تعدادی از خانواده های دانشجویان فارغ التحصیل نیز حضور داشتند، رییس دانشگاه طی سخنانی خطاب به فارغ التحصیلان  گفت؛ پزشک همواره باید در حال علم آموزی باشد و فارغ التحصیلی در رشته پزشکی معنا ندارد . وی افزود: همواره در تلاش باشید تا علم خود را به روز کنید و از کسب علم باز نمانید.  در هر مرکز بهداشت یا بیمارستانی که کار میکنید در همان وهله اول اتاق احیا آن محل را بررسی کنید و از سالم و کامل بودن لوازم احیا مطمئن شوید چرا که  برگرداندن یک نفر به زندگی به مانند احیا بشریت است.
دکتر شیرانی تصریح کرد : همواره با تدبیر و صبوری لازم بیماران را ویزیت کنید و اگر نیاز باشد از تجربه همکاران دیگر هم استفاده نمایید.  همواره خداوند را در همه امور ناظر و یاور خویش بدانید و در این میثاق و سوگند با خداوندتان راسخ و استوار باشید.
 در این جشن که دکتر شمس مدیر گروه های اطفال و اخلاق پزشکی، نماینده دانشجویان فارغ التحصیل و دکتر نعمت بخش مشاور عالی اجرایی رئیس دانشکده ، نیز حضور داشتند با قرائت اسامی  فارغ التحصیلان ، مراسم اعطای مدارک ایشان صورت گرفت و در بخش پایانی سوگند نامه پزشکی توسط دانشجویان بصورت گروهی قرائت گردید.