رفتن به محتوای اصلی
x

مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر نمونه دانشگاه

به همت ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر نمونه دانشگاه، دوشنبه 16 اسفندماه، در تالار حکمت معاونت آموزشی دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، رییس بنیاد شهید استان اصفهان، معاون دانشجویی فرهنگی، مدیران حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، مدیران و کارشناسان تربیت بدنی دانشگاه و مدیران منطقه یک شهرستان اصفهان حضور داشتند، از دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزیده در سه حیطه علمی، پژوهشی و ورزشی تقدیر به عمل آمد.

در حیطه علمی، از ده دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه که در جشن ملی ایثار، در منطقه 7 کشوری مقام اول را کسب نموده و همچنین سه دانشجو نیز مقام اول کشوری را کسب نمودند، تقدیر شد و جوایزی اهدا گردید.

همچنین در حیطه پژوهشی از 11 دانشجوی نمونه مقطع دکتری که در زمینه فعالیت های پژوهشی، عملکرد شاخصی داشتند تقدیر و تشکر گردید و جوایزی اهدا شد.

در حیطه ورزشی نیز، از 8 دانشجوی شاهد و ایثارگر دانشگاه که در اولین المپیاد ورزشی مجازی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور، با کسب مدال های اول تا سوم مقام دوم کشوری را کسب نمودند قدردانی شد و جوایزی اهدا گردید.

شایان ذکر است در این مراسم دکتر شیرانی رییس دانشگاه، دکتر احمدی نیا رییس بنیاد شهید استان اصفهان، دکتر کرباسی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر صادقی دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه، در ارتباط با اهمیت موضوع دفاع مقدس و جایگاه والای شهدا و ایثارگران، مسئولیت پذیری مسئولین، مردم و دانشجویان در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ارتقای وضعیت تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر طی چند سال اخیر، به ایراد سخنرانی پرداختند.