رفتن به محتوای اصلی
x

شهرستان شهرضا نیازمند پزشک متخصص است

نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه بهداشت و درمان شهرضا، نیاز به تجهیزات و ساختمان سازی نداریم بلکه نیروی انسانی و پزشک متخصص می‌خواهیم.

سمیه محمودی در حاشیه سفر وزیر بهداشت به شهرضا در گردهمایی مسئولین اظهار داشت: کمبود پزشک در شهرضا معضل و مشکل جدی است.

وی بیان داشت: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرضا تنها پوشش دهنده 160 هزار نفری این شهرستان نیست بلکه به مردم  دهاقان، سمیرم، جرقویه و ایزد خواست هم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرضا از نظر موقعیت جغرافیایی در جاده ترانزیتی شمال به جنوب قرار دارد و با وقوع هر گونه تصادف تمام مصدومین و حادثه دیدگان به این بیمارستان انتقال داده می‌شوند بطوری که در مواقعی تمامی بخش ها تعطیل و به درمان بیماران تصادفی می پردازند و این مسئله اهمیت نیروی انسانی و پزشک متخصص را در این بیمارستان نشان می دهد.

وی تاسیس دانشکده پرستاری و مامایی و فوریت های پزشکی در شهرستان شهرضا را از دیگر خواسته های این شهرستان  از وزارت بهداشت عنوان کرد.

-کمبود تخت های اورژانس معضل امروز شهرضا است

سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)شهرضا اظهار داشت: خیرین سلامت تاکنون در حوزه بهداشت ودرمان کمک های موثری داشته اند.

فرماندار شهرضا گفت:  کمبود تخت های اورژانس معضل امروز شهرضا است زیرا که بیشتر تخت ها فرسوده شده است.

وی همچنین خواستار تعیین تکلیف برخی از زمین هایی شد که تحت اختیار  تامین اجتماعی، اوقاف یا  دانشگاه علوم پزشکی است  تا بتوان از آن ها بهره برداری کرد و پس از 40 سال باید این زمین ها تعیین تکلیف شود.

فرماندار شهرضا افزود: تقویت اورژانس یکی از خواسته های اصلی ما است و باید زیر بنای ناوگان فوریت های پزشکی شهرضا را تحکیم کنیم .

جعفری گفت :  چارت نیروی انسانی بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) باید اصلاح شود و 713 نیرویی که به شکل شرکتی، پیمانی، خرید خدمت و غیره فعالیت می‌کنند باید بیمارستان از عهده هزینه آنها بر آید.