رفتن به محتوای اصلی
x

دیدار مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت از دفتر مشارکت های اجتماعی دانشگاه

شنبه 16 شهریورماه، در دیدار مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قائم مقام و مشاور رییس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی، مسائل و مشکلات مشارکت های اجتماعی استان اصفهان مطرح و راهکارهای لازم اتخاذ گردید.

در این نشست سید فرهاد عریضی مشاور رییس دانشگاه در امور مشارکت های اجتماعی، ضمن ارائه گزارشی در خصوص طرح ها و پروژه های بزرگ خیرساز در استان، درخصوص عدم وجود تشکیلات وزارت و مشکلاتی که برای حوزه ها در کشور ایجاد گردیده است، سخنانی را بیان و درخواست نمود اداره کل مشارکت های وزارت بهداشت تمام تلاش خود را برای ایجاد تشکیلات بکار گیرند.

مهندس حیدری پور مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت متبوع نیز ضمن تقدیر از تلاش های دفتر مشارکت های اجتماعی و امور خیرین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، به پیگیری طرح موسوم بر اساسنامه خیریه ها در مجلس و نیز مکاتبه با مجلس شورای اسلامی در خصوص بیان نقاط مبهم و قابل اصلاح این طرح اشاره نمود.

مدیرکل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت در ادامه بر ایجاد چارت تشکیلاتی مرکز امور خیرین و موسسات خیریه سلامت تاکید و اظهار امیدواری نمود بزودی تشکیل مرکز مذکور، مصوب و چارت آن اعلام خواهد شد.