رفتن به محتوای اصلی
x

دیدار رییس کل دادگستری با رییس دانشگاه به مناسبت روز پزشک

سه شنبه اول شهریورماه، بمناسبت فرارسیدن سالروز تولد حکیم و دانشمند برجسته ایرانی شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان با رییس دانشگاه دیدار نمود.

در این دیدار، حجت الاسلام جعفری ضمن ارج نهادن به مقام والای پزشکان در ارایه خدمت به مردم، این روز بزرگ را به رییس دانشگاه تبریگ گفته و از خدمات و زحمات  تمامی پزشکان در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه، تقدیر و تشکر نمودند.

رییس کل دادگستری استان: «دستگاه قضايي استان از دانشگاه علوم پزشكي در ارتقاء سطح سلامت جامعه حمایت می کند»

 حجت‌الاسلام و المسلمين اسداله جعفري رييس كل دادگستري استان اصفهان طی سخنانی ضمن گرامي‌داشت روز پزشك و لزوم تکریم و تجلیل از پزشكان، مسأله سلامت را از لحاظ اهميت، هم‌تراز با مسأله امنيت و معيشت جامعه دانست و بيان داشت: همان‌گونه كه امنيت و معيشت مردم از مهم‌ترين و اساسي‌ترين نيازهاي آن‌هاست، امر سلامت و بهداشت نيز جزء نيازهاي اوليه اساسي يك جامعه است.

بالاترين مقام قضايي استان با تاكيد بر لزوم حمايت همه‌جانبه از حوزه درمان اذعان داشت: اگر حمايت‌ها از حوزه درمان به شكل صحيح و همه‌جانبه انجام پذيرد و سياست‌ها و عملكردها در مسير تحقق منويات مقام معظم رهبري باشد؛ شاهد حفظ كرامت مردم در اين حوزه خواهيم بود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفري در پايان از آمادگي دستگاه قضايي استان براي كمك به مجموعه دانشگاه علوم ‌پزشكي اصفهان در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم استان خبر داد.