رفتن به محتوای اصلی
x

در ابتدای سفر وزیر بهداشت به شهرستان فریدونشهر: دیدار با خانواده شهید لاچینانی

پنج شنبه 26 خردادماه، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در پی سفر ریاست جمهوری به اصفهان، به عنوان نماینده وی، وارد شهرستان فریدونشهر شد و در نخستین برنامه های  خود با خانواده معظم شهدا، دیدار نمود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید محمود لاچینانی در شهرستان فریدونشهر گفت: باعث افتخار ماست که خدمت خانواده شهدا رسیدیم و قدردان زحمات شما هستیم.

دکتر بهرام عین اللهی اظهار نمود: انقلاب ما به خاطر این شهدا آبیاری شده و بدون این عزیزان انقلاب پیروز نمیشد؛ همه مسئولان باید قدردان خانواده شهدا باشند.

وی بیان کرد: خوش به حال خانواده های شهدا که این بزرگواران شفاعتشان را می‌کنند، چه هجرت خوبی نصیب فرزند شما شده چرا که شهید با خون خودش امتی را زنده می کند.

وزیر بهداشت ادامه داد: انشالله روح این شهید و سایر شهدا حاکم به این منطقه باشند چرا که ما معتقدیم شهدا زنده هستند.

پدر شهید لاچینانی هم در این ديدار ضمن خیر مقدم به وزیر بهداشت و هیات همراه، اظهار نمود:  افتخار می‌کنیم که برای پایداری و پیروزی این ممکلت شهید دادیم.

گفتنی است وزیر بهداشت در قالب بیست و پنجمین سفر استانی هیات دولت به مقصد اصفهان، به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در شهرستانهای فریدونشهر و بویین میاندشت، با حضور در گلزار شهدای ان شهرستان به مقام شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

" شهید محمود لاچینانی از شهدای دفاع مقدس و رزمندگان گردان یونس بوده که در عملیات کربلای ۴ به مقام شامخ شهادت رسیده است."