رفتن به محتوای اصلی
x

تقدیر از اعضای هیات علمی ارتقاء مرتبه یافته به استادی در اختتامیه نخستین جشنواره آموزشی دانشگاه

یکشنبه ۲۶ بهمن ماه، در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره آموزشی دانشگاه، اعضای هیات علمی ارتقا یافته به مرتبه استادی با حضور رییس و معاون آموزشی دانشگاه، مورد تقدیر قرار گرفتند.

 در این مراسم که روسای دانشکده ها، دبیر هیات ممیزه و اعضای هیات علمی ارتقاء یافته به مرتبه استادی نیز حضور داشتند، دکتر چنگیز ضمن تبریک به اعضای هیات علمی ارتقاء یافته، گفت: وظیفه اساتید صرفا تدریس نیست، بلکه آنها باید آغازگر یک تحول و یک رویش جدید باشند.

وی افزود: در دانشگاه اساتیدی جاودانه خواهند شد که مانند دکتر مرتضی حکمی چه در جایگاه استادی و چه در جایگاه یک انسان فرهیخته درخارج از دانشگاه  منشأ آثار و خدمات بسیار زیادی به جامعه انسانی باشند. 

رییس دانشگاه با بیان اینکه هر چه مرتبه اعضاء هیات علمی  بالاتر رود مسئولیت آنها بیشتر و در موازات آن انتظارات بالاتر خواهد رفت، گفت: همیشه سعی کنید آثار ماندگاری از خود به جای بگذارید زیرا فرصتها محدود است و جای افسوس دارد که بعد از ۳۰ سال خدمت برآیند آن یک درخت درمیان این باغ بزرگ تعلیم و تربیت نباشد.
دکتر محمد رضا صبری نیز ضمن تبریک و تجلیل از تلاش‌ها و زحمات اساتید، با بیان اینکه اساتید نقش بسزا و مؤثری در  تعلیم و تربیت نیروی متخصص و متعهد دانشگاه بر عهده دارند افزود: ارتقاء شما بزرگواران به مرتبه استادی نشانه پایان کار نیست بلکه آغازگر راهی جدید برای اینکه مصمم تر از گذشته با تجربه ی که اندوخته اید بتوانید متخصصان و محققان متعهد، تربیت کنید تا همواره شاهد اعتلای امر آموزش و پژوهش، بهداشت و درمان باشیم و افق‌های نوینی را برای جامعه رقم زنید.
معاون آموزشی دانشگاه در ادامه ابراز امیدواری کرد که با یاری خدا و توان متخصصین کشورمان بتوانیم  بحران بیماری کرونا را پشت سر گذاشته و بر آن فائق آییم. به امید روزهایی که دوباره محوطه دانشگاه پر شود از هیاهوهای دوستی ها و آموختن ها.

شایان ذکر است در این مراسم از ۴۰ نفر از اعضاء هیات علمی ارتقاء یافته به مرتبه استادی( تا تاریخ ۹۹/۷/۱) با اهدا لوح و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.

لیست اعضاء هیات علمی ارتقاء یافته به مرتبه استادی