رفتن به محتوای اصلی
x

تشکیل جلسه فوری کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا/ ابلاغ پیام های هشدار دهنده به مردم

جلسه فوری اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا در بیست و دومین نشست خود، صبح روز دوشنبه ۲۵ مرداد ماه، به دلیل شرایط فوق بحرانی شیوع ویروس کرونا، در سالن جلسات صداوسیمای مرکز اصفهان تشکیل شد.

دکتر آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این جلسه طی سخنانی وضعیت استان را فوق بحرانی اعلام کرد وگفت با این شرایط تا پایان شهریور درگیر پیک پنجم هستیم و باید همکاران رسانه با شیوه و روش های مختلف، مردم را به ماندن در خانه و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ترغیب کنند.

آذربایجانی قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز برگزاری این جلسه را با توجه به شرایط بحرانی استان ضروری دانست و افزود: متاسفانه دیروز ۶۲۰ نفر از هموطنانمان را بر اثر ویروس کرونا در کشور از دست دادیم و نباید این موضوع را عادی انگاری کرد و ما به عنوان متولی اطلاع رسانی وظیفه داریم از قالب تذکر خارج شویم و پیام های هشدار دهنده به مردم دهیم.

وی افزود: اعضای این کمیته به خصوص آموزش و پرورش که مخاطبان زیادی از جامعه معلمان و دانش آموزان را در بر می گیرد، می توانند با تولید محتواهایی در قالب فیلم و پادکست در فضاهای آموزشی خود از جمله نرم افزار شاد در این شرایط موثر واقع شوند.