رفتن به محتوای اصلی
x

تجلیل از فرآیندهای برگزیده کشوری و دانشگاهی در مراسم جشنواره آموزشی شهید مطهری

چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با حضور دکتر طاهره چنگیز رییس دانشگاه، دکتر صبری معاون آموزشی، اعضای کمیته علمی و تعدادی از اساتید، شنبه 19 تیرماه، در تالار رویش به صورت مجازی برگزار گردید.
در این مراسم از دکتر کیان حشمت قهدریجانی صاحب فرآیند رتبه اول کشوری با "عنوان طراحی و اجرای آزمون‌های نوین استدلال بالینی به‌صورت الکترونیکی" در حیطه ارزشیابی آموزشی از دانشکده پزشکی، دکتر آرش نجیمی صاحب فرآیند رتبه سوم کشوری با "عنوان طراحی، اجرا، و ارزیابی اولیه سامانه (تحت وب) داروخانه مجازی جهت آموزش دانشجویان داروسازی در حیطه طراحی و تولید محصولات آموزشی" از مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه و همچنین فرآیندهای برتر و برگزیده دانشگاهی با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر به عمل آمد.

اهدای تندیس نصر و لوح  تقدیر پیشکسوت آموزشی برتر از طرف مرکز تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی، بخش دیگری از برنامه های این مراسم بود که به دکتر علیرضا یوسفی اهدا گردید.
در پایان این مراسم از 11 نفر از اساتیدی که از بهمن ماه 1399 تاکنون از مرتبه دانشیاری به استادی راه یافته بودند نیز تقدیر و تشکر بعمل آمد.