رفتن به محتوای اصلی
x

تجلیل از اساتید پیشکسوت و ارتقا یافته دانشگاه در آیین گرامیداشت مقام شامخ استاد

پنج شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه، به منظور گرامیداشت روز و مقام استاد، دانشگاه مراسمی را باحضور رییس و معاونین دانشگاه، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از اساتید در سالن شهید موحدی برگزار نمود.

دکتر شاهین شیرانی رییس دانشگاه در ابتدای سخنان خود ضمن افتخار برای حضور در جمع اساتید و فراهم شدن فرصتی جهت تجلیل و تقدیر از اساتید محترم،  یاد و خاطره استاد گرانقدر شهید مطهری که بر گردن همه بویژه نسل انقلاب حق دارند و با اندیشه ها و آثارشان رشد و نمو یافته ایم را گرامی داشت.

وی هفته گرامیداشت معلم را زمان مناسبی برای تشکر از تمامی زحمت کشان حوزه آموزش علوم پزشکی که مغزان متفکر نظام سلامت هستند دانست که اساتید با انتقال آموخته ها و تجربیات خود موتور متحرک فعالیت و کار در بین دانشجویان علوم پزشکی می باشند.

 رییس دانشگاه اظهار نمود: اساتید وظیفه بسیار سنگینی برای آینده سازان این کشور دارند، کار اساتید و معلمان عاشقی ست و این عشق باید برای همیشه در سینه شان فروزان باشد که شاگردان قوی تر و برتری نسبت به خودشان تربیت نمایند.

دکترشیرانی خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را شامل: 1000 استاد، 10000 دانشجو و حدودا 32000 کارمند در حوزه های مختلف بیان کرد که هر یک وظیفه سنگینی در آموزش علوم پزشکی وخدمات رسانی به مردم دارند.

رییس دانشگاه اولین ماموریت خود درزمان پذیرفتن مسئولیت را بحث مبارزه با ویروس کرونا و پوشش حداکثری واکسیناسیون در استان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه طی این چندوقت با واکسن های تولیدات داخلی و یکسری واکسن های وارداتی و همچنین اجرای طرح شهدای سلامت در استان اصفهان، به وضعیت نسبتا مطلوبی رسیدیم، اما نباید از حساسیت ها و رعایت اصول های خود مراقبتی و واکسیناسیون کاسته شود چراکه عادی انگاری ویروس کرونا تبعات فراوانی دوباره به همراه خواهد داشت.

دکتر شیرانی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه های نسل 1 و 2، حتی نسل 3 نیز دیگر در دنیا جایگاهی ندارند، و ما باید تلاش کنیم که  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان یک برند به جایگاه دانشگاه های بزرگ در دنیا برسد. باید متناسب با نیازهای جامعه، پاسخگو و تولید ثروت از طریق علم را داشته باشیم، این مهمترین و اولویت کاری همه مسئولین نظام سلامت است که با ارتقای نظام شبکه و حمایت از طرح های تحقیقاتی، همه نیازها را پاسخگو و در نهایت از علم به ثروت برسیم.

وی همچنین با اشاره به سفر پیش روی ریاست محترم جمهوری به استان اصفهان افزود: با تشکیل جلسات مختلف، اولویت برای سفر ایشان اتمام پروژه های نیمه تمام تعیین شد که در اصفهان نیز پروژه های بیمارستان های امام حسین(ع)، فیض، امین، چمران، پاویون الزهرا (س)، دانشکده دندانپزشکی و ... از جمله این برنامه ها در سفر ریاست جمهوری به اصفهان می باشد.

رییس دانشگاه همچنین با اشاره به بحث مهم جمعیت، اظهار کرد: چالش اصلی کشور در حال حاضر مسن شدن جمعیت است که با تک فرزندی، دیر ازدواج کردن و تمایل نداشتن به فرزندآوری این مشکل روزبروزشدیدتر  و با توجه به پنجره جمعیتی کشور،  8 سال دیگر این پنجره بسته خواهد شد و ما بعنوان مسئولین نظام سلامت و همچنین شما اساتید و نخبگان دانشگاه، وظیفه داریم که با آموزش و فرهنگ سازی در بین جوانان، برای این چالش اقدام نماییم.

در این مراسم دکتر معصومی معاون آموزشی دانشگاه نیز ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری ایین گرامیداشت مقام استاد بعد از دو سال پاندمی کرونا، این جشن را با جلوه خاصی عنوان نمود که از اساتید و پزشکانی که طی این دوسال ایثار، از خود گذشتگی و جانفشانی های منحصر بفردی را داشته اند، تجلیل بعمل آید.

وی تصریح کرد: دراین مدت مباحث آموزشی و درمانی یک روز هم به تعویق نیفتاده و در همه لحظات دانشجویان و بیماران از همه خدمات آموزشی و ضروری بهره برده اند، ضمن اینکه نظام سلامت در این دوران سخت بحران کرونا، شهدای مدافع سلامت بسیاری را داده است.

معاون آموزشی دانشگاه در پایان سخنان خود اظهار نمود: در این روز در برابر تمامی زحمات و خدماتی که اساتید محترم کشیده اند تعظیم نموده و خداراشکر می کنیم که در این آزمون سربلند در آمده اند و برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است در این مراسم ازاساتید پیشکسوت، بازنشسته، جوانترین استان و ۳۰ نفر از اساتید ارتقا یافته با بالاترین امتیاز توسط مسوولین دانشگاه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل بعمل امد.

What we do

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes.

TypeError: implode(): Argument #2 ($array) must be of type ?array, string given in implode() (line 247 of themes/gavias_edubiz/gva_elements/gsc_icon_box.php).
implode() (Line: 247)
Drupal\gavias_blockbuilder\shortcodes\gsc_icon_box::sc_icon_box() (Line: 158)
Drupal\gavias_blockbuilder\shortcodes\gsc_icon_box->render_content() (Line: 85)
include('/var/www/html/web/modules/gva_blockbuilder/templates/frontend/print-builder.php') (Line: 92)
gavias_blockbuilder_frontend() (Line: 48)
Drupal\gavias_blockbuilder\Plugin\Field\FieldFormatter\BlockBuilderFormatter->viewElements() (Line: 89)
Drupal\Core\Field\FormatterBase->view() (Line: 265)
Drupal\Core\Entity\Entity\EntityViewDisplay->buildMultiple() (Line: 266)
Drupal\layout_builder\Entity\LayoutBuilderEntityViewDisplay->buildMultiple() (Line: 340)
Drupal\Core\Entity\EntityViewBuilder->buildComponents() (Line: 24)
Drupal\node\NodeViewBuilder->buildComponents() (Line: 282)
Drupal\Core\Entity\EntityViewBuilder->buildMultiple() (Line: 239)
Drupal\Core\Entity\EntityViewBuilder->build()
call_user_func_array() (Line: 101)
Drupal\Core\Render\Renderer->doTrustedCallback() (Line: 788)
Drupal\Core\Render\Renderer->doCallback() (Line: 374)
Drupal\Core\Render\Renderer->doRender() (Line: 204)
Drupal\Core\Render\Renderer->render() (Line: 160)
Drupal\Core\Render\Renderer->Drupal\Core\Render\{closure}() (Line: 580)
Drupal\Core\Render\Renderer->executeInRenderContext() (Line: 161)
Drupal\Core\Render\Renderer->renderPlain() (Line: 525)
Drupal\node\Plugin\Search\NodeSearch->indexNode() (Line: 489)
Drupal\node\Plugin\Search\NodeSearch->updateIndex() (Line: 121)
search_cron() (Line: 250)
Drupal\Core\Cron->Drupal\Core\{closure}() (Line: 405)
Drupal\Core\Extension\ModuleHandler->invokeAllWith() (Line: 258)
Drupal\Core\Cron->invokeCronHandlers() (Line: 136)
Drupal\Core\Cron->run() (Line: 75)
Drupal\Core\ProxyClass\Cron->run() (Line: 65)
Drupal\automated_cron\EventSubscriber\AutomatedCron->onTerminate()
call_user_func() (Line: 142)
Drupal\Component\EventDispatcher\ContainerAwareEventDispatcher->dispatch() (Line: 103)
Symfony\Component\HttpKernel\HttpKernel->terminate() (Line: 32)
Stack\StackedHttpKernel->terminate() (Line: 702)
Drupal\Core\DrupalKernel->terminate() (Line: 22)