رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری همایش مسئولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه

همایش مسئولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه، دوشنبه 23 اسفندماه، با حضور مدیر دفتر رییس دانشگاه، مدیر روابط عمومی دانشگاه و مسئولین و کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه در تالار رویش برگزار شد.

در این مراسم دکتر نورالدین سلطانیان مدیر دفتر رییس دانشگاه، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان این گردهمایی، به مشکلات و معضلاتی که در حوزه فعالیت های روابط عمومی ها وجود دارد اشاره و تصریح نمود: مشکلاتی که در حوزه روابط عمومی ها وجود دارد اعم از نبود پست سازمانی برای روابط عمومی، چند شغله بودن همکاران روابط عمومی، کمبود تجهیزات لازم در روابط عمومی ها، دید نادرست برخی از مسئولین بالادستی به روابط عمومی به عنوان نیروی دم دستی و ... همیشه همکاران روابط عمومی های واحدهای مختلف دانشگاه را دچار مشکلاتی نموده است که انشاا... بتوانیم با همکاری هم و با همت و توانمندی های مسئولین روابط عمومی، در راستای حل بسیاری از این مسائل قدم های مؤثری برداریم.

وی در این خصوص اضافه نمود: در این راستا استفاده از نظرات و پیشنهادات ریاست محترم دانشگاه و دید مثبت ایشان به جایگاه روابط عمومی ها و همچنین انتظارات بسیار درست و بجایی که در ارتباط با عملکرد روابط عمومی ها دارند، می تواند نقطه عطفی در خصوص ارتقای جایگاه روابط عمومی ها باشد.

مدیر دفتر رییس دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود، ارتقای توانمندی مسئولین روابط عمومی را در حل بسیاری از مشکلات دانشگاه مؤثر دانست و ادامه داد: امیدوار هستیم مسئولین روابط عمومی با استفاده از فرصت ها و افزایش تعاملات لازم بتوانند در خصوص جذب سرمایه و بودجه آفرینی برای دانشگاه اقدامات مفیدی انجام دهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه نکاتی در ارتباط با فیوضات ماه شعبان، اعیاد شعبانیه را به همه تبریک گفت و سپس در ارتباط با اهمیت جایگاه روابط عمومی ها مطالبی را ارائه نمود.

دکتر احمدی فر با اشاره به اینکه روابط عمومی ها علاوه بر زبان یک مجموعه، زبان بدن آن مجموعه نیز به حساب می آیند تصریح کرد: گفتار، کردار، اهداف و برنامه ریزی های مسئولین روابط عمومی نشان دهنده جایگاه والای آنان در این مسئولیت خطیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اصلی ترین نیاز و دغدغه همه افراد جامعه مبحث سلامت می باشد جایگاه و عملکرد روابط عمومی ها در حوزه سلامت، اهمیت ویژه ای پیدا میکند، لذا مسئولین روابط عمومی ها بایستی با به تصویر کشیدن واقعیات و  استفاده از روش های مختلف در خنثی نمودن مسائل غیر واقعی تلاش نمایند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین با تاکید بر اینکه روابط عمومی، ایستایی و تکرار نمی پذیرد تاکید نمود: با توجه به اینکه رویکرد متفاوت وزارتخانه در گسترش خدمات و فراگیرتر کردن کارها در حوزه روابط عمومی،به ویژه فضای مجازی، و همچنین به دلیل تاکید مستقیم ریاست دانشگاه در این خصوص، مسئولین روابط عمومی ها بایستی نسبت به توسعه فعالیتشان و همچنین گسترده تر کردن تعاملات و ارتباطاتشان در خصوص مبحث دولت الکترونیک و شبکه های مجازی حضوری فعال تر از گذشته داشته باشند.

گفتنی است در ادامه مراسم دکتر پرستو گلشیری عضو هیات علمی دانشکده پزشکی و معاون مدیریت امور بین الملل دانشگاه، در ارتباط با آداب تشریفات در روابط بین الملل به ارائه مطالب آموزشی پرداخت.

در ادامه نیز چند تن از کارشناسان روابط عمومی به بیان مطالبی در خصوص به روزرسانی سایت های واحدهای تابعه دانشگاه، نحوه ارسال و کیفیت اخبار دانشگاه و هماهنگی در راستای موضوع سلامت نوروزی به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نیز چند نفر از مسئولین روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه به نمایندگی از دیگر مسئولین روابط عمومی، به بیان مسائل و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.

 

What we do

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes.

TypeError: implode(): Argument #2 ($array) must be of type ?array, string given in implode() (line 247 of themes/gavias_edubiz/gva_elements/gsc_icon_box.php).
implode() (Line: 247)
Drupal\gavias_blockbuilder\shortcodes\gsc_icon_box::sc_icon_box() (Line: 158)
Drupal\gavias_blockbuilder\shortcodes\gsc_icon_box->render_content() (Line: 85)
include('/var/www/html/web/modules/gva_blockbuilder/templates/frontend/print-builder.php') (Line: 92)
gavias_blockbuilder_frontend() (Line: 48)
Drupal\gavias_blockbuilder\Plugin\Field\FieldFormatter\BlockBuilderFormatter->viewElements() (Line: 89)
Drupal\Core\Field\FormatterBase->view() (Line: 265)
Drupal\Core\Entity\Entity\EntityViewDisplay->buildMultiple() (Line: 266)
Drupal\layout_builder\Entity\LayoutBuilderEntityViewDisplay->buildMultiple() (Line: 340)
Drupal\Core\Entity\EntityViewBuilder->buildComponents() (Line: 24)
Drupal\node\NodeViewBuilder->buildComponents() (Line: 282)
Drupal\Core\Entity\EntityViewBuilder->buildMultiple() (Line: 239)
Drupal\Core\Entity\EntityViewBuilder->build()
call_user_func_array() (Line: 101)
Drupal\Core\Render\Renderer->doTrustedCallback() (Line: 788)
Drupal\Core\Render\Renderer->doCallback() (Line: 374)
Drupal\Core\Render\Renderer->doRender() (Line: 204)
Drupal\Core\Render\Renderer->render() (Line: 160)
Drupal\Core\Render\Renderer->Drupal\Core\Render\{closure}() (Line: 580)
Drupal\Core\Render\Renderer->executeInRenderContext() (Line: 161)
Drupal\Core\Render\Renderer->renderPlain() (Line: 525)
Drupal\node\Plugin\Search\NodeSearch->indexNode() (Line: 489)
Drupal\node\Plugin\Search\NodeSearch->updateIndex() (Line: 121)
search_cron() (Line: 250)
Drupal\Core\Cron->Drupal\Core\{closure}() (Line: 405)
Drupal\Core\Extension\ModuleHandler->invokeAllWith() (Line: 258)
Drupal\Core\Cron->invokeCronHandlers() (Line: 136)
Drupal\Core\Cron->run() (Line: 75)
Drupal\Core\ProxyClass\Cron->run() (Line: 65)
Drupal\automated_cron\EventSubscriber\AutomatedCron->onTerminate()
call_user_func() (Line: 142)
Drupal\Component\EventDispatcher\ContainerAwareEventDispatcher->dispatch() (Line: 103)
Symfony\Component\HttpKernel\HttpKernel->terminate() (Line: 32)
Stack\StackedHttpKernel->terminate() (Line: 702)
Drupal\Core\DrupalKernel->terminate() (Line: 22)