رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه

بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری روابط عمومی،چهارشنبه سوم آذرماه، بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج، مراسمی را در تالار ابن سینا مرکز همایش های علمی دانشگاه برگزار نمود.

در این مراسم که با حضور دکتر سلطانیان مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی، مسئولین پایگاه بسیج و جمعی از بسیجیان دانشگاه برگزار شد، اشکستانی فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه طی سخنانی، ضمن تقدیر و تشکر از مدافعان سلامت و خانواده های معظم شهدای سلامت، بسیج را الگویی برای خدمت و تلاش عنوان نمود که برای آن نمی توان حد و مرزی تعیین کرد.

وی رسالت تشکیل دستگاه های دولتی را خدمت بی منت و گره گشایی از کار مردم بیان نمود که نیروهای بسیجی در این راستا و مسیر ارزشهای  ناب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی قدم های ارزشمندی بر می دارند.

فرمانده پایگاه بسیج دانشگاه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی، تهیه اقلام فرهنگی، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری مسابقات کتابخوانی بمناسبت عید غدیر، همکاری جهت ارایه خدمت به بیماران کرونایی و برنامه واکسیناسیون، همکاری جهت تهیه ماسک، کپسول های اکسیژن و ... را از جمله فعالیت های این پایگاه با همکاری بسیج خواهران و برادران دانشگاه عنوان کرد.

در ادامه مراسم ضمن اجرای اشعار حماسی و گروه سرود نظامیان، دکتر نصری از اعضای هیات علمی گروه معارف دانشگاه اصفهان نیز طی سخنرانی خود به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نقش بسیجیان و شرایط ولایتمداری پرداخت.

دکتر نصری اظهار کرد: از مهمترین افتخارات بسیج در 43 سال پیروزی انقلاب اسلامی، در صحنه بودن بسیجیان با اقتدار و بصیرت کامل بوده که مستکبرین جهان را به زانوی تسلیم در آورده است.

گفتنی است در پایان مراسم از بسیجیان برگزیده دانشگاه تجلیل به عمل آمد.