رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه مشترک روابط بین الملل دانشگاه با اعضای کنسرسیوم همکاری های بین المللی دانشگاه های پیشرو اصفهان

جلسه مشترک روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعضای کنسرسیوم همکاری های بین المللی دانشگاه های پیشرو اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی، صبح روز یکشنبه 22 تیرماه 99 در محل تالار سرو مجموعه فرهنگی سبز برگزار گردید.

در این نشست که با حضور مدیران و کارشناسان روابط بین الملل دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان، هنر، شهرک علمی تحقیقاتی، اداره کل امور بین الملل شهرداری اصفهان، معاونت درمان و معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار گردید، مباحثی پیرامون هماهنگی و همکاری های علمی، بین المللی و درون سازمانی جهت کنترل و مهار اپیدمی بیماری کرونا مطرح شد.

مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر نقش همکاری های بین دانشگاهی و بین المللی که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات در بحث کنترل بیماری های واگیر در سطح کشور و جهان باشد مطالبی را عنوان نمود.

آقای حجتی، مدیرکل روابط بین الملل شهرداری اصفهان نیز با اشاره به اقدامات شهرداری در حوزه بین الملل، اظهار نمود با تمرکز بر نقش خواهرخواندگی شهرداری اصفهان با دیگر شهرهای جهان و استفاده از ظرفیت شهروند دیپلمات در حوزه ارتباطات بین المللی، می توان بستر تعاملات بین کشورها را توسعه داد.

در ادامه دکتر گنجی، قائم مقام معاونت درمان دانشگاه ضمن بیان اقدامات مثبت و کاربردی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جهت مقابله با بیماری کرونا، بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در این ایام تاکید کرد و اذعان نمود: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و پرهیز از ارتباطات اجتماعی غیرضروری تنها راه حل مفید برای مهار بیماری تا دستیابی به واکسن آن می باشد.

دکتر فدایی، مسئول بیماریهای واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه نیز با تاکید بر فرهنگ سازی افکار عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی تصریح نمود: بایستی از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و تحقیقاتی مراکز دانشگاهی و علمی جهت مبارزه با این بیماری کمک گرفت تا بتوان به دستاوردهای علمی مؤثرتری دست یافت.