رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری اولین گردهمایی دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان/ضیافت افطاری آینده روشن

دوشنبه 5 اردیبهشت ماه، نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه میزبان اولین گردهمایی دانشجویان برتر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و برنامه ضیافت افطاری آینده روشن بود.

 در این مراسم که در تالار شریعتی با حضور رییس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین و دانشجویان برتر برگزار گردید، دکتر شیرانی طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و پشتکار دانشجویان برتر، این دانشجویان را به انجام فعالیت های چند وجهی ترغیب نمود. وی همچنین در سخنرانی خود به بیان اهمیت و تاثیر رشته های پزشکی و پیراپزشکی در این دانشگاه در بعدهای مختلف اجتماعی، سلامتی و رفاه جامعه پرداخت.

 رییس دانشگاه در پایان سخنان خود ضمن ابراز امیدواری از حضور گرم دانشجویان برتر در اولین گردهمایی، از  مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه در خواست نمود تا مصوبات متناسب با این قشر از دانشجویان در نظر گرفته شود.

سپس حجت السلام و المسلمین خوشنویس زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی به دانشجویان برتر و اشاره به نقش مهم این دانشجویان در دانشگاه به ترسیم مسیر راه نهاد مقام معظم رهبری برای این دانشجویان پرداخت و از آنان برای همکاری در زمینه های مختلف دعوت به عمل آورد.

شایان ذکر است مهندس نجات بخش رئیس هئیت مدیره شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان نیز به سخنرانی در حوزه فعالیت شرکت دانش بنیان و تجهیزات پزشکی، چالش ها و فرصت های این صنعت پرداخت و به اهمیت تلاش و خدامحوری برای آغاز کار دانشجویان در این صنعت اشاره نمود.

گفتنی است در پایان این گردهمایی بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء ، ضیافت افطاری آینده روشن برای دانشجویان برگزار شد.