رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید معاون وزیر بهداشت از کارخانه ایمپلنت شهرضا/صدور پروانه فعالیت کارخانه در آینده نزدیک

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو طی سفر به اصفهان به منظور بازدید از کارخانه ایمپلنت شهرضا، از صدور پروانه فعالیت کارخانه ایمپلنت شهرضا در آینده نزدیک خبر داد.

 دکتر محمدرضا شانه ساز در این خصوص گفت: در پی پخش گزارشی از صدا و سیما، وزیر محترم بهداشت برای بررسی موضوع، دستوری صادر نمود و به من ماموریت داده شد تا از این کارخانه بازدید کنم.
وی ادامه داد: در بررسی مدارک و جزییات پرونده این کارخانه متوجه شدم که مشکل بزرگی وجود ندارد و به زودی مشکل صدور پروانه فعالیت حل و کدورت‌ها برطرف خواهد شد.
دکتر شانه ساز با اشاره به اینکه به دستور وزیر بهداشت، در صورت تخلف و یا قصور کارمند یا کارمندانی در این پرونده با آن‌ها برخورد می‌شود افزود: در صورتیکه ایراد فنی از تولید کننده باشد، وزارت بهداشت وظیفه دارد تولید کننده را راهنمایی نموده و ایراد فنی محصول را برطرف و زمینه فعالیت تولیدی سرمایه گذران را فراهم کند.
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در پرونده‌های مشابه به سرعت موضوع حل و فصل می‌شود افزود: در شرایط اقتصادی فعلی همه هم و غم ما برای توسعه تولیدات داخلی است و کارخانه ایمپلنت دکتر زمانی در شهرستان شهرضا به زودی مجوز فعالیتش را دریافت خواهد کرد.