رفتن به محتوای اصلی
x

بازدید رییس دانشگاه از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زفره/ مناقصه ساختمان جدید مرکز زفره

پنج شنبه 3 شهریورماه، رییس دانشگاه به همراه معاونین بهداشتی، درمان و مدیر دفتر فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه از ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زفره، بازدید نمودند.

مدیر شبکه های بهداشت و درمان شرق اصفهان در حاشیه این بازدید اعلام نمود: برای تکمیل ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زفره، این ساختمان به مناقصه گذاشته می‌شود.

دکتر علی شریفی اظهار داشت:  پروژه ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زفره ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته  و برای تکمیل 50 درصد باقیمانده اعتباری بالغ بر 2 و نیم تا 3 میلیارد تومان پیش بینی گردیده و قرارداد آن  به مناقصه گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان در متراژ 600 متر مربع است، ادامه داد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زفره،  2 هزار و 500 نفر را تحت پوشش قرار می دهد که از اتاق ویزیت پزشک، اتاق تزریقات، دندانپزشکی، واحد مامایی، تغذیه، بهداشت روان، یک سالن کنفرانس و  دو  پانسیون پزشک و پرستار تشکیل شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شرق اصفهان افزود: با تکمیل و بهره برداری از مرکز جدید، مرکز قبلی خدمات جامع سلامت روستایی زفره به بخش اداری تبدیل خواهد شد.