رفتن به محتوای اصلی
x

ابراز همدردی رییس و مسئولین دانشگاه با خانواده مرحوم جواد باقریان

دکتر طاهره چنگیز رییس دانشگاه، دکتربهروز کلیدری، معاون درمان و دکتر محمد رضا رضایتمند معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، به همراه دکتر علیرضا غیور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد، سه شنبه 10 فروردین ماه، با حضور در منزل مرحوم جواد باقریان، ضمن عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم، با ایشان ابراز همدردی نمودند.

مرحوم جواد باقریان از همکاران شاغل در فوریت های پزشکی و اورژانس منطقه مهردشت بود که هنگام انتقال مادر باردار از دهق به بیمارستان نجف آباد، به دلیل انحراف به چپ کامیون، در سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مسئولین همچنین، با حضور در بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد، ضمن بازدید از اورژانس و بخش کرونا و بررسی روند درمان بیماران بستری و عیادت از آنها، بر بالین خانم راعی حاضر و از ایشان عیادت و برای وی آرزوی سلامتی نمودند.

خانم راعی با شرح چگونگی حادثه رانندگی هشتم فروردین ماه، ازحضور مسئولین دانشگاه و شهرستان و زحمات کادر درمان بیمارستان شهید محمد منتظری تشکر نمود.

لازم به ذکر است خانم راعی، کارشناس مامایی، روز هشتم فروردین ماه، در حین اعزام مادر باردار از دهق به نجف اباد، در حادثه رانندگی آمبولانس مجروح شد و در حال حاضر تحت درمان می باشد.